Eskilstuna 10/11-16

13.12.2016 18:54


Akkurat överst och Marwin´s Prins Eugen underst.

Vi åkte alltså till julutställningen i Eskilstuna i helgen och jag hade inga större förhoppningar på Akkurat, då hon vart lite "fnurrig" de senaste veckorna, men eftersom jag redan anmält och betalt för henne så fick hon åka med ändå. :) Hon skötte sig fint och fick 86p. Marwins Prins Eugen skötte sig galant, och jag tycker han fick lite snålt med poäng. :) 
Men nu laddar vi om till dubbelutställninge i Södertälje om en månad, där nog alla (som kan) får följa med. Eugen, Akkurat och Atreyu tänkte jag. Sen får jag Juliannas Elena levererad till utställningen och jag tänkte ställa henne samma dag då, hennes sista möjlighet att ställas som junior. 

RESULTAT i ESKILSTUNA:
Marwin´s Prins Eugen - 4,5mån - 87p
Akkurat - 2,5mån - 86p