Gott nytt marsvins-år!

31.12.2017 12:33

GOTT NYTT ÅR önskar alla här på TopNotch!

  • Jag har haft en del problem med min hälsa dom senaste månaderna, så jag har varit väldigt dålig på att uppdatera hemsidan. Facebook-sidan har varit mer uppdaterad. :) NU hoppas jag på ett friskare 2018!
     
  • TVÅ kullar har föds som jag inte uppdaterat här ännu, och det är Tärna som födde fyra jättefina och pigga bebisar (tre honor och en hane) dock så dog alla tjejerna efter nårga dagar och kvar blev den fina cinnamonhanen Grislee, som snart finns att se under fliken Rexhanar. :) Sen föddes C´Lines Aishas ungar. Tre levande och en död, den döda var jättefin cream/vit som hade vart kul att se växa upp. Sen dog tyvärr en jättefin silver/vit-hona ur hennes kull och kvar blev Heizan och Hoppzan (Hoppzan finns under TILL SALU).
     
  • Flera ihopsatta kärlekspar finns att se under Planderade Kullar. :) 

     
  • Sen har jag gjort ett godkänt kunskapsprov och väntar nu bara publicering av mitt namn TopNotch! :D Och sen får vi hålla tummarna att ingen protesterar mot det. HÅLLER tummarna!