Uppdaterat

04.02.2018 15:18
  • God fortsatt 2018!  Lite har min dåliga tur hållit i sig. Tyvärr så förlorade vi Lyckebodas Afrodite för några veckor sen, helt utan några yttre skador. Jag fann henne död i buren en morgon. Hon gick ju tillsammans med Marwin´s Prins Eugen och jag hade så hoppats på att dom skulle få en till kull med lika fina ingar som c-kullen..  VIla i frid vår älskade lilla Bläsa. <3 
     
  • TopNotch Heizan har kommit upp under fliken Rexhonor, även ny bild på Marwin´s Tärna. 
     
  • Planerade kullar har uppdaterats. Bort har ju Afrodite tagits och jag har satt ihop Marwin´s TÄrna med Marwin´s Prins Eugen igen. Jag vill göra denna parning igen innan Eugen ska åka till sitt nya hem hos en annan uppfödare. VI får hålla tummarna nu! :)
     
  • LIte uppdaterat på utställings-sidan.